مشعل هدایت
قرآنی ، مذهبی ، اعتقادی ، تربیتی
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نسیم وحی و آدرس mashalehedayt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

تصاویری جالب که دقت کلمات قرآنی را ثابت می کند: روز خورشید را نمایان می سازد

 

چطور می توان تصور کرد که روز خورشید را نمایان می سازد؟ از بین این تصاویر می توانیم این را ببینیم و دلیل آن وجود یک لایه از روز در جو می باشد.....

در زمان نازل شدن قرآن کسی از وجود این لایه خبری نداشت، این لایه نازک که زمین را دربرگرفته و توسط آن می توان آسمان را آبی و خورشید را درخشانتر و روشنی روز را ببینیم. (این لایه که جزئی از جو زمین را احاطه کرده است) هنگامی که خورشید طلوع می کند این لایه از روز، خورشید را به ما واضح تر و نمایان تر نشان می دهد. این همان خورشیدی است که در بیرون از کره زمین تاریکی از طرف آن را دربرگرفته است.

ولی اگر ما بر کره ماه بایستیم، چه چیزی را خواهیم دید؟

هنگامی که خورشید طلوع می کند، حتی اگر زمان در وسط روز باشد  آن را به صورت یک ستاره کوچک می بینیم چرا که آن لایه نازک احاطه شده در جو زمین، در کره ماه وجود ندارد و به همین دلیل نمی توانیم خورشید را همان طور که در زمین می بینیم در کره ماه یا سایر کوکبهای دیگر بنگریم.

ولی وقتی که به جو زمین نزدیک می شویم آن لایه را می بینیم که با طلوع خورشید ظاهر می شود. هر چه خورشید بالاتر بیاید، این لایه، خورشید را نمایان تر و واضح تر و روشن تر نشان می دهد و علت آن وجود ذراتی معلق در جو زمین می باشد که اشعه خورشید را منعکس کرده و باعث می شود که ما خورشید را به این زیبایی که هست ببینیم.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 25 آبان 1390برچسب:تصاویری جالب که دقت کلمات قرآنی را ثابت می کند:, ] [ 16:8 ] [ اکبر احمدی ] [ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ یک وبلاگ قرآنی ، مذهبی ، اعتفادی ، تربیتی می باشد که جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ایجاد گردیده است
موضوعات وب
امکانات وب